Nuffnang header

Sunday 15 July 2018

Cara Daftar Ahli Shaklee

Bagaimana cara daftar sebagai  ahli shaklee?

Adakah anda memang seorang pengguna tegar produk shaklee?

Adakah anda selalu beli barangan shaklee?

Adakah anda pengamal vitamin shaklee?

Adakah anda masih belum mendaftar sebagai ahli shaklee?

Jika YA, anda pasti menyesal selepas tahu kelebihan mendaftar ahli shaklee.



Sekiranya anda memang pengguna produk dan vitamin shaklee, Kakgojez sarankan agar anda cepat-cepat mendaftar sebagai ahli shaklee yang sah. Sebabnya utamalah mestilah untuk mendapatkan harga ahli yang lebih jimat berbanding beli pada harga runcit.

Jangan sama sekali anda dikir  ‘alahh beli sikit je. Tak perlu nak daftar ahli shaklee pon’. Sebab ramai yang tidak sedar sebenarnya jika dihimpunkan sebulan pembelian mungkin boleh dapat hasil minima bonus. Ini mungkin anda tidak sangkakan.

Sebagai contoh, jika anda membeli 2 botol vivix anda sudah secara automatiknya layak mendapat bonus pada bulan hadapan. Selain itu, perbezaan harga belian runcit dan harga ahli shaklee juga adalah berbeza sehingga  rm70 atau lebih. Malah jika mendaftar sebagai ahli, bonus terus dalam bank pulak tu. Kalau kira, boleh cecah RM100 juga tu kan.

Kelebihan lain sekiranya anda mendaftar sebagai ahli shaklee, adalah anda juga berpeluang untuk menikmati kelebihan lain sebagai ahli seperti menyertai program yang dianjurkan, dan berpeluang menikmati insentif shaklee yang lain.

Untuk mendaftar sebagai ahli shaklee, anda boleh hubungi kakgojez, whatsapp 010-5667312 atau klik saja link whatsapp ini (http://shakleedaftarahli.wasap.my/)


No comments:

Post a Comment