Nuffnang header

Sunday 5 August 2018

Racun Kosmetik Mendedahkan Risiko Penyakit Kritikal?

Banyak pengguna ambil ringan soal racun kosmetik dalam skincare. "janji murah", "janji ada duta artis", "janji ada billboard tepi jalan" & "janji ada iklan di TV" kononnya.

Tapi, tahukah anda, walaupun tidak menjilat, mengunyah atau menelan mana-mana skincare beracun tersebut, kita masih terdedah dengan risiko penyakit kritikal seperti buah pinggang rosak?

Membayangkannya saja sudah naik bulu roma.

Elok-elok nak kulit muka cantik, mulus, gebu & anjal toink toink, tak pasal-pasal dapat pakej sakit buah pinggang 10 tahun kemudiannya pula. Konon nak jimat seratus dua beli pencuci muka warna-warni timbang kilo di pasar malam, lepas tu tanggung bil RM10,000 sakit buah pinggang.

Tak pasal-pasal kan?

Bagi anda pengguna bijak yang sedar akan bahaya racun kosmetik sebegini, tukarlah kepada skincare yang 100% dijamin bebas bahan berbahaya.

Macam YOUTH™, dijamin bebas bukan satu, bukan sepuluh & bukan 100, tapi dijamin bebas 1500 jenis racun kosmetik yang diiktiraf berbahaya di Malaysia.

Kebetulan pula masih ada offer bulan ni, elok anda dapatkan YOUTH™ sementara tawaran masih ada. Tak tahu nak beli di mana? Hubungi kakgojez 010-5667312 untuk tempahan

No comments:

Post a Comment